Image default
اخبار و رویدادها

ظرفیت‌های بومی و محلی بانوان در کرج شناسایی می‌شود

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج گفت: ظرفیت‌های بومی، محلی و سنتی بانوان در شهرهای اقماری این شهرستان شناسایی می‌شود. تا به عنوان یک هنر شاخص به صورت فراگیر و تخصصی به بانوان آموزش داده شود.

سپیده غفاری افزود: ظرفیت‌های فراوانی در شهرهای اقماری کرج وجود دارد که باید برای تبدیل آن‌ها به فرصت‌های کارآفرینی، اقتصادی، فرهنگی و هنری سیاست‌گذاری شود.

وی ادامه داد: به همین منظور کمیسیون‌های امور بانوان و خانواده در شهرهای اقماری کرج به زودی فعال می‌شوند. در قالب این تشکل‌های اجتماعی شاهد فعالیت‌های بانوان خواهیم بود.

غفاری یادآور شد: به دنبال شناسایی ظرفیت‌های سنتی و بومی محلی بانوان، در شهر محمدشهر، فرش بافی به عنوان یکی از هنرهای بومی شناخته شده است. با پیگیری و اختصاص یکی از فرهنگسراهای محمدشهر به زودی شاهد گشایش خانه فرش در این شهر خواهیم بود.
وی افزود: سایر شهرهای اقماری کرج نیز به منظور راه اندازی خانه‌های اقتصاد و هنر ویژه بانوان، آمادگی خود را به دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج اعلام کنند.

شهرهای محمد شهرو کمالشهر.مشکین دشت، ماهدشت و گرمدره از شهرهای اقماری شهرستان کرج هستند.

منبع: ایرنا

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7575

مطالب مرتبط

مهلت شرکت در جایزه کارآفرینی و بورس تحصیلی استاد غلامرضا ذوالانواری

شفیعی

نخستین آیین تجلیل از نام‌آوران و مشاهیر در حوزه هنر- صنعت فرش دستباف برگزار می‌شود

اعظم قهرمانی

تولید بیش از 63 هزار متر مربع فرش دستباف در اردبیل

Fatemeh Shafaghat

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید