Image default
اخبار و رویدادها

چهاردهمین المپیاد علمی فرش دستباف در لواسان برگزار می شود

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

چهاردهمین المپیاد سراسری علمی فرش دستباف با حضور نمایندگان قالی بافی ۲۳ استان کشورمان در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) لواسان برگزار می‌شود.

از روز شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، این مراسم از یکشنبه ۲۵ اردیبهشت به مدت ۳ روز و با شرکت ۷۲ نفر از سراسر کشور با هدف ایجاد انگیزه و به ‌منظور تحصیل علوم و کسب مهارت‌های علمی هنرجویان فرش دستباف و ارزیابی توان علمی و شناسایی افراد به میزبانی سازمان صمت استان تهران و مرکز ملی فرش ایران رقم خواهد خورد.

این دوره از المپیاد دانش آموزی از ۲۳ استان و در ۳ گرایش بافت با ۳۲ نفر، طراحی ۲۴ نفر، رنگرزی ۱۶ نفر به رقابت خواهند پرداخت. در پایان نفرات برتر معرفی خواهند شد.

از اهداف المپیاد علمی فرش ایجاد انگیزه و رقابت سالم است. همچنین ارزیابی توان علمی هنرجویان فرش دستباف کشور خواهد بود.

شایان ذکر است؛ محل برگزاری این المپیاد تهران، شمیرانات،لواسان مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) و زمان آغاز ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۴۰۱/۲/۲۵  و زمان برگزاری آیین پایانی المپیاد از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۷می باشد.

منبع: ایرنا

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7570

مطالب مرتبط

فرحناز رافع با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت رئیس مرکز ملی فرش شد

شفیعی

گزارش اختصاصی سی‌پرشیا مگ از نمایشگاه فرش و کفپوش آلمان (DOMOTEX)

اعظم قهرمانی

موزه فرش شیروان افتتاح شد

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید