اخبار و رویدادها

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین برپا می‌شود

نمایشگاه فرش
زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو‌ فرش از ۱۲ دی ماه در قزوین برپا می‌شود.

احمد خورگامی، در این باره اظهار داشت: قزوین میزبان فعالان صنعت فرش دستباف در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خواهد بود.

خورگامی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲۸ تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف و تابلوفرش از استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، قم، خراسان رضوی، گلستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود شامل فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری و فرش بختیاری به علاقه‌مندان این صنعت عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین یادآور شد: معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین بخوانید : کتاب شکار شاهان اثر دکتر سیدطاهر صباحی در ایران منتشر شد

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: Generating...

مطالب مرتبط

صادرات فرش آذربایجان‌غربی به ۱۵ میلیون دلار رسید

Fatemeh Shafaghat

فراخوان نخستین جایزه بین‌المللی عکاسی سی‌پرشیا منتشر شد

شفیعی

نخستین نمایشگاه مجازی ایران با حضور متفاوت سی پرشیا برگزار می شود

شفیعی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید