اخبار و رویدادها

نمایشگاه صنایع دستی در یزد

نمایشگاه صنایع دستی یزد
زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، سومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و دست بافته‌های سنتی دوشنبه شب با حضور استاندار و جمعی مسئولان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی یزد گشایش یافت.

استاندار یزد در مراسم گشایش گفت: این نمایشگاه ویترین صنایع دستی استان و دیگر استان‌هاست و محل خوبی برای ارائه، معرفی و بازاریابی صنایع دستی است.

مهران فاطمی افزود: گردشگری بدون توجه به صنایع دستی دارای یک حلقه مفقوده است و تمام تلاش و توان ما تقویت این حوزه است. این نمایشگاه با مشارکت ۳۰ استان کشور برپا شده است.

احمد آخوندی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را ۲۵۰ مورد بیان کرد. وی اضافه کرد: هفت سیاه چادر از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و یزد در این نمایشگاه دایر شده است. ۱۴۰ غرفه مربوط به استان یزد و مابقی از دیگر نقاط کشور است.

آخوندی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیشترین تنوع در ارائه رشته‌های بومی، سنتی و هنرهای سنتی همچون خراطی، نگارگری، صنایع چوب، بافته‌های داری، دست بافته‌های سنتی، کار بافی، دارایی بافی و تولیدات چرم دست دوز است.

این نمایشگاه از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

 

سی‌پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7470

 

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7586

مطالب مرتبط

The First International CPersia Photography Award

شفیعی

هفتمین حراج ملی

اعظم قهرمانی

نمایشگاه دستبافته‌های صفوی در مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برپا شد

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید