Image default
اخبار و رویدادها

نخستین نمایشگاه مجازی ایران با حضور متفاوت سی پرشیا برگزار می شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

نخستین نمایشگاه مجازی ایران در اردیبهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه مجازی تحت عنوان Iran Virtual Expo برگزار خواهد شد. به گفته مسئولین، نخستین نمایشگاه مجازی ایران با هدف کاهش تبعات اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا و همگام با تحولات دیجیتال در عرصه کسب و کارها و توقف برگزاری رویدادهای تجاری در سطح ملی و بین‌المللی کار خود را ادامه خواهد داد.

پیشرفت تکنولوژی راه خود را به عرصه‌های تولید، صنعت، تجارت و خدمات نیز باز کرده است. این امر موجب تغییر نگرش در روند کار بیشتر کسب و کارها شده است. در این مسیر تغییر رفتار مصرف‌کننده نیز مزید بر علت شده است. توجه ویژه جامعه به استفاده از ابزارهای نوین تکنولوژی باعث افزایش میل به فعالیت در بستر مجازی برای کسب و کارها شده است.

حال با توجه به تبعات منفی که ویروس کرونا بر تمام ابعاد زندگی افراد جامعه گذاشته، به نظر می‌رسد چنین رویدادی می‌تواند تبدیل به ابزاری مهم و ناب در توسعه صنعت و تجارت شود. لذا نخستین نمایشگاه مجازی ایران با پشتوانه سال‌ها فعالیت و کسب تجربه در فناوری اطلاعات بر روی پلتفرم اختصاصی مطابق با استاندارهای روز دنیای دیجیتال، بر اساس مطالعه و بررسی جامع پلتفرم‌های نمایشگاه‌ مجازی و سایت‌های معتبر بین‌المللی تجارت الکترونیک، طراحی و پیاده‌سازی شده تا پاسخگوی نیازهایی امروز فعالان اقتصادی باشد.

نمایشگاه مجازی ایران

مهمترین اهداف و اولویت‌های نخستین نمایشگاه مجازی ایران به شرح زیر می‌باشد:
  • بهره‌مندی از نوآوری و فناوری در فرآیندهای صنعت نمایشگاهی، رویدادها و ملاقات‌های تجاری
  • بهبود شاخص‌های اقتصادی
  • توسعه کسب و کار و گسترش بازارهای بین‌المللی

یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه قسمت مربوط به استارت‌آپ‌ها می‌باشد. در این بخش کسب و کارهایی که غالبا به کمک تکنولوژی تحولی در امر تجارت الکترونیک ایجاد نموده‌اند شرکت دارند. یکی از مهمترین شرکت‌کننده‌های این بخش فروشگاه اینترنتی سی پرشیا است. سی پرشیا مجموعه‌ای است که در طول چند سال اخیر تلاش نموده تا رویکرد نوینی را در حوزه فروش آنلاین فرش دستباف ارائه دهد. این مجموعه با به کارگیری تجربیات دو هم‌بنیان‌گذار، یکی با تجربه دیرینه در عرصه فرش دستباف و دیگری با توانایی‌های دنیای IT فضای تخصصی و مناسبی را برای تولیدکنندگان، فروشندگان و خریداران فرش دستباف ایجاد نموده است.

نمایشگاه مجازی ایران

تارنمای سی پرشیا در نخستین نمایشگاه مجازی ایران به نشانی https://iranvirtualexpo.com/exhibitor/cpersia نیز در دسترس است. ضمنا دسترسی به غرقه سی پرشیا به زبان انگلیسی نیز از طریق لینک قابل https://iranvirtualexpo.com/en/exhibitor/cpersia دسترسی می‌باشد.علاقمندان برای بازدید نمایشگاه به صورت رایگان، می‌توانند از طریق این نشانی شاهد این رویداد مجازی باشند.

سی‌پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/6283

مطالب مرتبط

تولید سالانه 290 هزار متر مربع فرش دستباف در آذربایجان غربی

اعظم قهرمانی

افتتاح نمایشگاه سراسری فرش دستباف در یزد

Fatemeh Shafaghat

فرش قلتوق زنجان ثبت جهانی می‌شود

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید