اخبار و رویدادها

برگزاری رویداد نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش آنلاین فرش دستباف

رویداد نوآوری
زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، گروه مجریان سلسله رویدادهای “گامی نو در مسیری از دیرباز تا هنوز” متشکل از مدیران با سابقه، متخصصان زنجیره ارزش فرش، متخصصان کسب ‌وکار، شتابدهی و سرمایه‌گذاری، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی حوزه فرش دستباف نموده و برگزاری مجموعه کارگاه‌های آموزش آنلاین، تجلیل از شرکت های دانش بنیان حوزه فرش دستباف را در دستور کار این رویداد دارد.

گام اول: رویداد نوآوری و کارآفرینی زنجیره ارزش قالی

در این رویداد ملی ده کارگاه تخصصی با محوریت توان‌افزایی فعالان زنجیره ارزش قالی، تقویت بنگاه‌های تخصصی این زنجیره و در روز اختتامیه که به‌صورت آنلاین و حضوری در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود دو نشست تخصصی را اجرا خواهد کرد.

گام دوم: رویداد روایت‎گری و داستان‎سرایی فرش دستباف

در این رویداد، داستان‌های نگفته و شنیده نشده، زنجیره ارزش قالی و فرش دستباف ایرانی به رشته تحریر، به تصویر و به زبان خواهد آمد.

گام سوم: رویداد یک هدف، هزاران مسیر (تجربه زیسته عاشقان هنر و فرهنگ ایرانی)

در این رویداد، تلاش زنان و مردانی که  اقدام به رفع چالش‌ها و پاسخ به نیازهای جامعه ایرانی و جوامع بین‌المللی داشته‌اند، مورد توجه قرار گرفته، تلاش می‌شود تا دانش نهفته، تجارب‌ و درس‌آموخته‌ها مورد تحلیل قرار گیرد.

شرکت در کارگاه‌های رویداد برای متقاضیان واجد شرایط رایگان است و ثبت نام جهت شرکت در کارگاه‌های رویداد از طریق سایت هنر آموزش میسر می‌باشد.

متقاضیان دریافت گواهی حضور، می‌بایست مشخصات کامل خود را در سامانه honaramoozesh.ir/ent  ثبت نمایند.

مجریان رویداد: اداره فرش وزارت صمت استان تهران، موسسه هنر آموزش، تعاونی فرش استان تهران، شتاب دهنده شاهو، انجمن طراحان و کنسرسیوم فرش

همچنین بخوانید: دکتر طاهر صباحی ۱۳۳ تخته فرش نفیس به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/8988

مطالب مرتبط

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف

اعظم قهرمانی

فرش‌های موزه فرش ایران تعویض می‌شود

Fatemeh Shafaghat

برگزاری نمایشگاه ملی فرش در تبریز

شفیعی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید