اخبار و رویدادها

اعطای اعتبارنامه صدور شناسنامه فرش دستباف به سی پرشیا

شناسنامه فرش
زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

اعتبار‌نامه رسمی صدور شناسنامه فرش دستباف به سی‌پرشیا و شرکت سهامی فرش جزو نخستین کارگزاری‌های تخصصی این حوزه، طی مراسمی اهدا شد.

خاطرنشان می‌گردد که قبل از مراسم یاد شده؛ زیر ساخت‌های سخت افزاری سی پرشیا توسط بازرسان مرکز ملی شماره گذاری کالا و مرکز ملی فرش ایران مورد بازدید و تایید قرار گرفت. همچنین سامانه اختصاصی سی پرشیا برای ارائه خدمات صدور شناسنامه به زودی رونمایی خواهد شد و درخواست کنندگان محترم می‌توانند به صورت آنلاین درخواست اولیه خود را جهت صدور شناسنامه ثبت و پیگیری نمایند.

شناسنامه فرش

«فرش‌های دستبافی که شناسه دریافت می‌کنند، امکان جستجوی آن‌ها در همه موتور‌های جستجوگر و به هر زبانی در سراسر جهان و در فضای اینترنت، ایجاد می‌شود که قدم بزرگی در راستای معرفی فرش ایران در سطح جهانی است.»

مراسم رونمایی از سامانه جامع فرش (سامانه ثبت و شناسنامه‌دار کردن فرش دستباف) و نشست اعطای کارگزاری صدور شناسنامه فرش دستباف روز سه‌شنبه با حضور «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت، «فرحناز رافع» رئیس مرکز ملی فرش ایران و «مهدی مظهری» مدیرعامل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران و فعالان این حوزه برگزار شد.

شناسنامه فرش

رئیس مرکز ملی فرش ایران عنوان کرد: در این مرحله شرکت‌هایی که درخواست کارگزاری را در سامانه جامع فرش ثبت کرده‌اند، به ۱۱ شرکت رسیده. پس از بررسی مدارک، مراحل عقد قرارداد کارگزاری آن‌ها طی خواهد شد. همچنین مرحله بعدی اعطای کارگزاری سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

همچنین بخوانید: نرخ قالیشویی در آستانه نوروز

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/8995

مطالب مرتبط

مهلت شرکت در جایزه کارآفرینی و بورس تحصیلی استاد غلامرضا ذوالانواری

شفیعی

جایزه محیط زیستی برای فرش‌های تولید شده از پلاستیک‌های بازیافتی

اعظم قهرمانی

راز فرش مقصود کاشانی رمزگشایی شد

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید