Image default
اخبار و رویدادها

فرحناز رافع با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت رئیس مرکز ملی فرش شد

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه
با حکم وزیر صنعت، فرحناز رافع معدن و تجارت هفتمین رئیس مرکز ملى فرش ایران منصوب شد.

به گزارش طره، روز دوشنبه ۹ دی‌ماه ۱۳۹۸ آیین تودیع و معارفه فرحناز رافع ، رئیس مرکز ملی فرش ایران با حضور عباس قبادی معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل این مرکز برگزار شد.
بر پایه این گزارش، با این حکم و در آیین یادشده، وی جایگزین فرشته دستپاک شد که پیش از او به مدت یک سال و ٧ ماه ریاست مرکز ملی فرش ایران را برعهده داشت.

فرحناز رافع

فرحناز رافع متولد 1343 در شهر خرمشهر می‌باشد. وی در سن 13 سالگی ازدواج نموده و صاحب 2 فرزند است. او فعالیت خود را با مربی‌گری امداد و آموزش قرآن و خیاطی آغاز نموده است. سپس در هلال احمر به عنوان متصدی امور دفتری مشغول به کار شد.

تحصیلاتش را در رشته مهندس عمران، مدیریت اداری مالی و زبان و ادبیات عرب، تا مقطع دکترا ادامه داده است. سپس به عنوان مدرس در دانشگاه های سوسنگرد و خرمشهر مشغول فعالیت شد. وی سابقه دو دوره حضور در شورای شهر خرمشهر را نیز داشته است.

فرحناز رافع که پیشتر رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بوده است، اسفندماه سال گذشته به وزارت صمت پیوست و به عنوان دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی این وزارت مشغول به کار شد.

منبع : طره نشریه فرش دستباف ایران

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/4817

مطالب مرتبط

فراخوان نخستین جایزه بین‌المللی عکاسی سی‌پرشیا منتشر شد

شفیعی

بیش از ۲ هزار مترمربع فرش دستباف در مهاباد تولید شد

اعظم قهرمانی

حضور سی پرشیا در نخستین رویداد ایده پردازی فرش دستباف

شفیعی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید