Image default
اخبار و رویدادها

فراخوان ملی طراحی المان شهری فرش و آبگینه ورامین آغاز شد

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

فرش ورامین _دبیرخانه دائمی شهر جهانی فرش و شهر ملی آبگینه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین، فراخوان ملی طراحی المان شهری فرش و آبگینه ورامین را صادر کرد.

به گزارش ایرنا، مصطفی نظری مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به ثبت شهر ورامین به عنوان شهر جهانی فرش دستباف طرح میناخانی و شهر ملی شیشه و آبگینه، شهرداری ورامین درنظر دارد المان دو اثر مذکور را با توجه به هویت تاریخی، مذهبی و فرهنگی ورامین از طریق فراخوان عمومی انتخاب و در محوطه بیرونی مقابل بنای تاریخی مسجد جامع ورامین اجرا نماید.

وی افزود: از اساتید، هنرمندان و صاحب نظران این حوزه دعوت می‌شود طرح‌های خود را تا مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری با قابلیت فنی و اجرایی به نشانی  s.fev.shahrdari.varamin@gmail.com  ارسال و فرم شرکت در فراخوان را تکمیل نمایند.

وی در پایان گفت: پس از بررسی و کارشناسی طرح‌های ارسالی‌، سه طرح انتخاب و به طراحان آن‌ها لوح یاد بود و هدایایی اهداء خواهد شد. ورامین در تاریخ ۲۲ دی ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان شهر شیشه و آبگینه کشور انتخاب و همچنین طرح میناخانی نیز ثبت ملی گردیده است.

منبع: ایرنا

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7427

مطالب مرتبط

درخشش فرش خراسان‌ شمالی در جشنواره قالی فاخر ایران

اعظم قهرمانی

هنرمندان فرش دستباف گلستان پارسال ۵۷ هزار متر مربع فرش بافتند

اعظم قهرمانی

۸۸۸ نفر در استان همدان مهارت قالی بافی را فرا گرفتند

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید