Image default
اخبار و رویدادها

پنج هزار نفر قالیباف در زنجان بیمه هستند

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

محسن جعفری با بیان این‌که زنجان ۶۰ هزار بافنده قالی دارد. گفت: براساس آخرین آمار تنها بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ نفر بیمه قالیباف هستند. وی اظهار کرد: بیمه تامین اجتماعی نسبت به بیمه قالیبافان همکاری مضاعف را داشته باشد.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان این‌که اداره فرش استان زنجان افرادی که در این حرفه فعالیت می‌کنند را بیمه می‌کند. ولی تامین اجتماعی همکاری لازم را ندارد، گفت: اگر در استان به بیمه قالیبافان توجه شود تولید و صادرات فرش دستباف افزایش پیدا خواهد کرد.

جعفری با بیان این‌که زنجان در تولید فرش ابریشمی و پشمی درسطح کشور سرآمد است. ولی افزایش قیمت مواد اولیه باعث کاهش تولید فرش دستباف در استان شده است. ابراز کرد: حمایت از تولید کنندگان فرش دستباف باعث رونق این صنعت می‌شود.

وی با بیان اینکه با صندوق بیمه عشایری و روستائیان در استان قرار دادی منعقد شده که فرشبافان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند، افزود: استقبال از این بیمه خوب نیست.

منبع: مهر

 

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7720

مطالب مرتبط

اعطای اعتبارنامه صدور شناسنامه فرش دستباف به سی پرشیا

اعظم قهرمانی

کاهش ۱۰ هزار نفری پوشش بیمه‌ای فرش‌بافان در اردبیل

اعظم قهرمانی

افتتاح باغ موزه فرش دستباف کرمان

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید