اخبار و رویدادها

نمایشگاه مجازی فرش دستباف اصفهان رونمایی شد

نمایشگاه انلاین
زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: راه‌اندازی سایت نمایشگاه مجازی فرش دستباف این امکان را تا سه ماه آینده برای بازدید‌کنندگان فراهم می‌کند؛ در هر نقطه‌ای از جهان امکان بازدید از نمایشگاه فرش دستباف را داشته باشند.

به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان، در گردهمایی فعالان حوزه فرش دستباف استان اصفهان و در مراسم تجلیل از پیشکسوتان این هنر صنعت، ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ضمن تجلیل از فعالان پیشکسوت فرش دستباف، رونمایی از سامانه نمایشگاه مجازی فرش دستباف اصفهان صورت گرفت.

احمدرضا طحانیان مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در مراسم رونمایی از این سایت اظهار کرد: برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف گواه اعتبار، اهمیت، جایگاه و سابقه طولانی و درخشان این عنوان نمایشگاهی در شهر اصفهان است. بسیار خرسندیم که موفق به برگزاری بیست و پنج سال نمایشگاه فرش دستباف در کلانشهر اصفهان که یکی از کانون‌های فرش دستباف کشور است، شده‌ایم.

وی افزود: راه‌اندازی سایت نمایشگاه مجازی فرش دستباف این امکان را برای سه ماه آینده برای بازدید کنندگان فراهم می‌کند که در هر نقطه‌ای از جهان امکان بازدید از نمایشگاه فرش دستباف را داشته باشند.

گفتنی است سایت نمایشگاه مجازی فرش دستباف که با محوریت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و در راستای بهره‌وری از تکنولوژی‌های نوین و تسهیل بازدید از رویدادهای نمایشگاهی برنامه‌ریزی، طراحی و پیاده‌سازی شده است. به مدت سه ماه امکان دسترسی از این سامانه را برای کاربران به آدرس https://namaline.ir/carpex/home  فراهم می‌کند.

همچنین بخوانید : فرش ایران؛ رکود صادرات، حذف از نمایشگاه آلمان

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/8857

مطالب مرتبط

بافندگان فرش دوروی خراسان‌شمالی از حمایت‌های بین‌المللی بهره‌مند می‌شوند

اعظم قهرمانی

سلسله وبینارهای کاربرد فناوری های نوین در تجارت فرش دستباف

شفیعی

مهلت شرکت در جایزه کارآفرینی و بورس تحصیلی استاد غلامرضا ذوالانواری

شفیعی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید