Image default
اخبار و رویدادها

موزه فرش تعطیل شد

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

موزه فرش اطلاع داد از ۲۹ خردادماه تا ۵ تیرماه ۱۴۰۱ تعطیل است. موزه فرش ایران در اطلاعیه‌ای که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است، اعلام کرد: از یکشنبه ۲۹ خردادماه تا یکشنبه ۵ تیرماه به علت تعطیلات و بازسازی تعطیل است.

این تعطیلی پس از اعتراض‌هایی نسبت به وضعیت موزه فرش اتفاق افتاده است. بسیاری از بازدیدکنندگان درباره نمایش فرش‌ها در سالن‌هایی با چراغ‌های خاموش، گرمای داخل سالن‌ها، خرابی ترانسفورماتور برق و سیستم تهویه، وجود گرد و خاک و نظافت نکردن موزه معترض شده‌اند. برخی از بازدیدکنندگان همچنین گفته‌اند در موزه فرش، گنجینه‌های نفیس و اهدایی، همچون آنچه پرویز تناولی اهدا کرده بود، را نتوانسته‌اند در این موزه ببینند.

رییس موزه فرش از مهرماه سال ۱۴۰۰ تغییر کرد که در نخستین اقدام، ‌حوض موزه به باغچه تبدیل شد. میثم امامی، راهنمای گردشگری همچنین گفته است فرش‌های بزرگ موزه که شاهکار فرش‌بافی ایران است، از یکی از تالارها جمع شده. گزارش‌های زیادی هم از غیبت‌های طولانی‌مدت مدیر موزه فرش رسیده است.

منبع: ایسنا

همچنین بخوانید : فرش ایران بخشی از سبک زندگی ژاپنی‌ها شده است

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7861

مطالب مرتبط

فرش ایران؛ رکود صادرات، حذف از نمایشگاه آلمان

اعظم قهرمانی

برگزاری دومین جشنواره ملی قالی فاخر ایران در اصفهان

Fatemeh Shafaghat

نمایشگاه صنایع دستی در یزد

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید