Image default
اخبار و رویدادها

برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف برگزار می‌شود. هنرمندان، صنعتگران، بافندگان، بازرگانان و دیگر دست‌اندرکاران این حوزه گردهم می‌آیند تا زمینه‌های توسعه تولید، عرضه و صادرات فرش‌دستباف کشورمان را بررسی کنند. به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف، همزمان با این رویداد که از 31 مرداد ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، انواع دستبافته‌های مناطق مختلف کشور به نمایش گذاشته خواهد شد در این نمایشگاه بیش از 480 شرکت تولیدی و صادراتی صنعت فرش دستباف کشور حضور و مشارکت دارند و گنجینه‌ای از قالی‌های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می‌گذارند.

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران با تمرکز بر موضوع‌های تخصصی و صادراتی و همچنین فروش داخلی برپا می‌شود و در فضایی بالغ بر 38 هزار متر مربع و در 10 سالن نمایشگاهی برپا خواهد شد.
این نمایشگاه از 31 مرداد تا 6 شهریور ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

همچنین سی پرشیا با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران، سالن میلاد (31A) غرفه 16/1 مقدم شما گرامی می‌دارد.

همچنین بخوانید : حاج حسن دردشتی پیشکسوت نامدار فرش دستباف دار‌فانی را وداع گفت

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/8368

مطالب مرتبط

“قالی ایرانی” مهمان ویژه جام جهانی قطر ۲۰۲۲

اعظم قهرمانی

قالیچه جام‌جهانی قطر رونمایی شد

اعظم قهرمانی

رونمایی از برند تجاری صادراتی قالی کلاردشت

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید