Image default
اخبار و رویدادها

مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک گشایش یافت

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک با هدف ایجاد اشتغال همراه با آموزش گشایش یافت. به گزارش از هریس، جواد محمودی کرمجوان در حاشیه مراسم گشایش مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس با هدف ایجاد اشتغال همراه با آموزش گفت: هدف از تاسیس این مدرسه احیای ارزش‌های تاریخی، فرهنگی و اقتصادی فرش دستباف هریس در ایران و جهان است.

رئیس مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس اضافه کرد: ایجاد اشتغال همراه با آموزش فنی و تخصصی در زمینه کسب مهارت، توانمندسازی و ارتقای جایگاه صنعت فرش دستباف منطقه. همچنین برندسازی و بازگرداندن اعتبار فرش هریس و حرکت به سوی تولید با به‌روزرسانی و ارتقای علمی و فنی صنعت فرش برای بالا بردن کیفیت و اعتمادسازی جامعه مصرف‌کننده از دیگر اهداف ایجاد این مدرسه است.

وی افزود: کارگاه تولیدی پوشاک صنعتی این دانشگاه با بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب و کنترل کیفیت طبق استانداردهای جهانی با سرویس‌دهی مناسب ایجاد شده. برای جلب حداکثری رضایت مشتریان دست از تلاش بر‌نخواهد داشت.

محمودی کرمجوان افزود: مهارت‌آموزان پس از طی دوره‌های کوتاه‌ مدت و میان‌ مدت در این مجتمع موفق به دریافت گواهینامه‌های معتبر از این دانشگاه شوند. و مستقیما وارد بازار کار و اشتغال شوند.

این مسئول توضیح داد: حداقل پذیرش مهارت‌آموز در هر دوره در مدرسه عالی مهارتی صنایع فرش و پوشاک ۱۵۰ مهارت‌آموز است. پس از طی مراحل آموزشی، مهارت‌آموز می‌تواند یک فرد حرفه‌ای در زمینه تولید فرش و پوشاک در بازار کار و اشتغال باشد.

رییس مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس افزود: محصولات تولید این کارگاه با نام برند هریکا تولید و ارائه می‌شود. که ترکیب دو کلمه هریس (مجتمع دانشگاه آزاد هریس) و روستای کرمجوان (روستای فعال منطقه در زمینه تولید پوشاک) است.

منبع: آنا

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7848

مطالب مرتبط

ارتباط کیفیت و کمیت پشم گوسفندان با صفحه خورشیدی چیست؟

اعظم قهرمانی

موزه فرش تعطیل شد

اعظم قهرمانی

هوش مصنوعی نویسنده جدید مجله اینترنتی سی پرشیا مگ

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید