Image default
اخبار و رویدادهایوتیوبهنر و رسانه

برنی سندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پا روی فرش ایرانی گذاشت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

برنی سندرز سیاستمدار آمریکایی و سناتور ایالات متحده از ورمانت است. سندرز در بخش بروکلین شهر نیویورک زاده شد. او که درازترین دوره حضور به عنوان یک مستقل در کنگره آمریکا را دارد یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به نفع هیلاری کلینتون از رقابت‌ها کنار کشید.

برنی سندرز

برنی سندرز در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد. این دومین شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری است. او در نظرسنجی‌های اولیه جزو پیشتازان انتخابات مقدماتی حزب دموکرات بوده‌است.

Bernie Sanders

سناتور ترقی‌خواهی که پیشتاز انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها برای رقابت با دونالد ترامپ است بارها تاکید کرده می‌خواهد “انقلابی در واشنگتن” و نظام سیاسی آمریکا به راه بیاندازد. او شعارهای مهمی در انتخابات پیش رو دارد. حمایت از سیاه‌پوستان، تحصیل رایگان در دانشگاه‌ها، تلاش در مقابل خطر گرمایش زمین و نه به جنگ و اشغال‌گری از جمله مهمترین شعارهای او است و باعث شده تصویری صلح‌طلب از وی در اذهان ایجاد شود.

یکی از نکات جالب در مورد او عکس‌هایی است که هر از گاهی از وی دست به دست می‌چرخد. به عنوان مثال عکسی از او که در هواپیما مانند مردم عادی روی صندلی‌های عادی نشسته است. به تازگی عکسی از وی در منزل شخصیش منتشر شده است که عنصری کاملا ایرانی را در خانه‌اش نشان می‌دهد. فرش دستباف ایرانی با طرح و نقشی آشنا برای ما ایرانیان در این عکس کاملا نمایان است.

ساندرز مشغول مطالعه اخبار :

برنی سندرز

حال باید دید که آیا حسن توجه این سیاستمدار و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به فرهنگ و هنر کهن ایرانی در سیاست‌های خارجی او نیز تاثیرگذار خواهد بود یا خیر. از آنجایی‌که نظرسنجی‌ها از شانس بالای سندرز برای نشستن بر مسند ریاست جمهوری آمریکا خبر می‌دهند، این عکس می‌تواند تصویری متفاوت از آینده سیاست‌های ایالات متحده آمریکا را نمایش بدهد.

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/4935

مطالب مرتبط

والتر بی دنی کارشناس مطالعات اسلامی موزه ای و شرق شناسی

شفیعی

مهلت شرکت در جایزه کارآفرینی و بورس تحصیلی استاد غلامرضا ذوالانواری

شفیعی

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید