Image default
اخبار و رویدادها

مهلت شرکت در جایزه کارآفرینی و بورس تحصیلی استاد غلامرضا ذوالانواری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

به اطلاع اساتید،هنرجویان،علاقه‌مندان حوزه فرش و صنایع‌دستی می‌رساند که برای شرکت در جایزه کارآفرینی و بورس تحصیلی استاد غلامرضا ذوالانواری ۔ که به همت مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و با همکاری شرکت‌فرش ذوالانواری برگزار می‌گردد، فقط تا پایان اسفندماه فرصت باقیست.

لذا از خواهشمند است برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر به سایت مجمع خیران نخبه پرور فارس مراجعه نموده و هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

این جایزه در سال ۱۳۹۸ به ارزش‌آفرین و کارآفرین برگزیده در زمینه فرش و صنایع دستی ۔ که بر مبنای مستندات و تشخیص هیأت داوران مجمع خیران نخبه پرور فارس حائز بیشترین امتیاز هستند، اعطا می‌گردد. بدین منظور پس از وصول مستندات لازم از طریق سامانه بر اساس جدول موجود در سایت که توسط هیات داوران جایزه تعریف شده، فرد یا افرادی که شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم را دارا باشند در مرحله اول برگزیده می شوند. آنگاه هیأت داوران منتخبین مذکور را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و فرد برگزیده معرفی خواهد شد.

 

در صورت احراز کلیه شرایط به نفر اول هر یک از بخش های فرش و صنایع دستی،
  • نشان برند علمی-معنوی منتخب برجسته کشوری
  • لوح و دیپلم افتخار
  • یک سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت­های علمی و افراد صاحب نام و هم­چنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ساله جوایز و بورس تحصیلی را به­نام افراد حقیقی و حقوقی خوش نام و دارای سابقه درخشان در زمینه های مختلف تعریف، اعلام و متناسب با رشته تخصصی آن­ها به مشمولینی که دارای فعالیت های خاص و اثرگذار باشند، اعطاء می نماید. در این راستا مجمع خیران نخبه پرور فارس با همکاری شرکت فرش ذوالانواری اقدام به اعطای جایزه کارآفرینی و بورس تحصیلی استاد غلامرضا ذوالانواری، به پاس خدمات استاد ذوالانواری پدر گبه جهان، نموده است.

منبع : سایت اطلاع رسانی فرش ایران – کارپتور

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/4884

مطالب مرتبط

اهدای تابلو فرش قشقایی فیروزآباد‌ به موزه جام جهانی۲۰۲۲

اعظم قهرمانی

پانصد بافنده ماپوچه در شیلی رکورد جهانی را شکستند

اعظم قهرمانی

فعالیت صد هنرستان تخصصی فرش در کشور

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید