Image default
اخبار و رویدادها

حضور سی پرشیا در نخستین رویداد ایده پردازی فرش دستباف

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

نخستین رویداد ایده پردازی فرش دستباف ایران با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و شتاب‌دهنده سی‌سوتک و تحت حمایت مرکز ملی فرش ایران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه 99 از ساعت ۱۰ الی 17 به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌گردد.

هدف از برگزاری این رویداد بحث و تبادل نظر درخصوص توسعه روش‌های بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات در زنجیره ارزش فرش دستباف (تامین، تولید و توزیع) می‌باشد. در این برنامه ابتدا وضعیت موجود و چالش‌های پایش شده در دو محور “فروش آنلاین و حرفه‌ای فرش دستباف” و “شبکه‌سازی در تامین و توزیع مواد اولیه” با حضور اساتید برجسته مطرح می‌شود و در ادامه ایده‌های مخاطبان و واحدهای فناور، اخذ و گردآوری خواهد شد.

نخستین رویداد ایده پردازی فرش

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، پیرو اطلاع رسانی قبلی، جزئیات برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی فرش دستباف نیز اعلام گردید. بر اساس برنامه ریزی انجام شده در ابتدا سخنرانی رئیس مرکز ملی فرش، رئیس سازمان صمت استان تهران و رئیس اداره فرش سازمان صمت انجام خواهد شد.

در ادامه و پس از سخنرانی‌های اعلام شده، فروشگاه تخصصی فرش دستباف سی پرشیا معرفی خواهد شد. در همین راستا دو هم‌بنیانگذار سی پرشیا، یعنی داریوش اکرادی و احسان شعاریان در قالب مصاحبه‌ای از اهداف مجموعه و قابلیت‌های مختلف سی پرشیا سخن خواهند گفت. این بخش به همراه پخش تیزرهای مربوط به چالش‌های خرید فرش دستباف و همچنین نگاهی به جهان تجارت الکترونیک، در ساعت 10:21 دقیقه روز جمعه پخش خواهد شد.

برای شرکت در رویداد نخستین رویداد ایده پردازی فرش دستباف، مخاطبان به صفحه رسمی سی پرشیا در اینستاگرام (cpersiacom) و آدرس (کوچیتاتی‌وی: koochitatv.com) مراجعه نمایند.

سی پرشیا مگ

آدرس کوتاه: Generating...

مطالب مرتبط

جایزه محیط زیستی برای فرش‌های تولید شده از پلاستیک‌های بازیافتی

اعظم قهرمانی

نمایش فرش نفیس ایرانی در صفحه رسمی حراج کریستی

اعظم قهرمانی

دکتر طاهر صباحی ۱۳۳ تخته فرش نفیس به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید