Image default
اخبار و رویدادها

برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در قزوین از ششم تیر

زیر یک دقیقه زمان برای مطالعه

احمد خورگامی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها نقش مهمی را در معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف ایفا می‌کند. و بستر مناسبی را برای نمایش آفرینش زیباترین، جذاب‌ترین و ارزشمندترین دستبافته‌های زنان و مردان هنرمند ایرانی فراهم می‌کند.

وی افزود: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ۶ تا ۱۰ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.
خورگامی اضافه کرد: بیش از ۳۰ تولید کننده و فعال حوزه فرش دستباف از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، زنجان، چهارمحال و بختیاری، قزوین و تهران محصولات و تولیدات خود را در زمینه فرش‌های تمام ابریشم، گبه، گلیم، فرش بیجار، قالی‌های روستایی و عشایری و فرش بختیاری عرضه خواهند کرد.
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولید کنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ایجاد فضایی جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
خورگامی اضافه کرد: طی مدت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدید هم استانی‌ها خواهیم بود.
آدرس کوتاه: https://www.cpersia.com/mag/fa/7926

مطالب مرتبط

درگذشت رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران

Fatemeh Shafaghat

سقف متراژ صادرات فرش همراه مسافر اعلام شد

اعظم قهرمانی

فرش ایران؛ رکود صادرات، حذف از نمایشگاه آلمان

اعظم قهرمانی

ارسال نظر

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه شما استفاده می کند. ما فرض خواهیم کرد که شما با این مسئله موافق هستید ، اما در صورت تمایل می توانید انصراف دهید. تایید بیشتر بخوانید